Cea mai frumoasă şoferiţă din România | Ilie Matei – „Omul şoselelor” a anunţat câştigătoarea!

Ilie Matei – „Omul Şoselelor” a dat startul săptămâna trecută nui concurs pe Facebook numit „Cea mai frumoasă şoferiţă din România”, criteriile de participare fiind naţionalitatea română şi practicarea acestei meserii pe maşinile de mare tonaj precum camioanelor, potrivit informațiilor furnizate de ziarul Gandul.

După câteva zile în care fanii paginii de Facebook Ilie Matei – „Omul Şoselelor”, dar nu numai, au putut să îşi voteze favorita, admnistratorul paginii a anunţat pe 7 decembrie câştigătoarea: Mălina Elena Ghileschi.

Tânăra câştigătoarea a reuşit să strângă aproximativ 3.500 de like-uri la poză în cele două runde de concurs.

„A fost o încercare de promovare a colegelor noastre, care pe lângă frumuseţe, sunt şi bune profesioniste. Nu toată lumea a înţeles asta, nici chiar toate fetele participante”, a anunşat Ilie Matei pe reţeaua de socializare.
Câştigătoarea concursului, Mălina Elena Ghileschi, are 22 de ani şi este din judeţul Botoşani. Tânăra a terminat şcoala de şoferi pentru categoriile C şi E şi a obţinut atestatul pentru transportul de marfă, iar din ianuarie 2019 practică această meserie.

Aceasta a povestit pentru Ilie Matei – „Omul şoselelor” modul în care s-a adaptat la această meserie şi la ce dificultăţi a reuşit să facă faţă, menţionând şi faptul că „De mică am fost pasionată de maşini şi de tot ceea ce ţine de şofat. Pentru că am o pasiune aparte pentru maşinile de mare tonaj, am reuşit tot ce mi-am propus. În prezent, stăpânesc volanul cu multă precizie şi sper să am parte de mulţi kilometri fără evenimente neplăcute! Doresc tuturor şoferilor mult noroc, drumuri bune şi line!”.

„Bună, sunt Mălina, am 22 ani şi sunt din judeţul Botoşani! După terminarea şcolii de şoferi pentru categoriile C, E şi obţinerea atestatului pentru transport marfă, în luna ianuarie 2019, mi-am început cariera mea de şofer la firma germană Spedition Pflaum GmbH. Firma are foarte multe ramuri: distribuţie de produse, distribuţie de colete, transport de marfă dintr-o ţară în alta etc. Logodnicul meu se afla aici de aproximativ un an jumătate şi se ocupa cu aprovizionare magazinelor NORMA (magazine asemănătoare cu LIDL ,PENNY, NETTO).

Practic, o zi de muncă se desfăşoară astfel: se merge cu camionul la un depozit de unde şoferul trebuie să încarce marfa pentru 2-3 sau 4 magazine, urmând să meargă la adresele filialelor pentru a lăsa paleţi cu alimente şi pentru a lua înapoi paleţi goi ce vor fi aduşi ulterior la depozitul de unde s-a încărcat marfa. Ajunsă în Germania, am avut la dispoziţie o lună de zile pentru a învăţa cum trebuie să manevrez o liză electrică, cum trebuie să încărc marfa în camion şi cel mai dificil lucru pe care l-am avut de învăţat a fost «faimosul» tras în rampă.

Eu lucrez în două ture, alternând o săptămâna de zi cu una de noapte. Iniţial, tura de zi mi se părea mai grea comparativ cu cea de noapte, deoarece când ajungeam la filială pentru a descărca marfa şi vedeam că parcarea magazinului e plină de maşini mici, mă înspăimântam. Cu multă atenţie şi răbdare, cu mişcări lente şi precise, m-am descurcat, Dumnezeu ferindu-mă de evenimente neplăcute. Lucrez singură pe camion de 10 luni şi nu mă văd făcând altceva în viitor”, a povestit aceasta pentru Ilie Matei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *